fredag 27 januari 2012

Fredag

Har börjat morgonen med ett spinning pass och nu ligger jag och slöar framför serier innan jag ska ner på stan och klippa mig! Ska bli skönt att bli av med lite hår och få tillbaka sin frisyr! 

Jag fick en tidning från The Body Shop i går vart det följde med ett prov på den nya body buttern, som heter Chokomania. och som det låter så luktar den choklad! Mumms. Ska gå och lukta choklad hela dagen! Rekomenderar dock att inte smaka på den, för smakar absolut inte som den luktar. Vet av erfarenhet! haha;) 
Body Butter, Chokomania

Efter jag friserat mig ska jag möta upp Sofia och Johanna! 
Var evigheter sen jag såg Johanna nu. Min lilla skåning har kommit upp från sthlm för att umgås med oss norrlänningar lite! Det var så typiskt bara att jag jobbar hela helgen, fredag lördag söndag! :(



Jag och sötJohanna,Thailand 2008, då vi lärde känna varandra. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar