måndag 23 januari 2012

Nu kör vi 2012!

ooh yes! Craft vårkollektion är grymt snygg! Jag vill ha material!:)
ååh är de inte för snyggt! Sporttoppen är as snygg, cykeltröjan,shortsen...allt!


Har varit lite tungt med skrivandet på sistone, ska bättra mig lovar!;) 
Har även varit tungt med träningen, kom in i en deg fas.
Men som man säger nytt år nya tag fast jag kör på ny termin nya tag! 

Körde igår träningen i dag efter intro till nya kursen
1h i gymmet och 1h snölöpning! 
Härligt var det, känns som att jag inte har gjort annat än att springa i vinter! 

Jag sitter och spanar när Lidingöloppet går i höst, jag hade velat springa de 30kilometrarna. 
Men som det ser ut nu så är det stor risk att jag är i Thailand då. 
Men Thailand är också bra ;) 

Ska spana vidare på löptävlingar, kanske finns någon tävling som ligger tidigare.
 Någon som har tipps? 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar