fredag 6 januari 2012

The Straits.

Tänka sig att det redan gått 8månader sen jag var i London med Pappa,Simon och Elin och kollade 
The Straits tiden går så fort.
Nog för att Mark Knopfler inte var där men det var riktigt bra i alla fall och jag tycker att det inte bara är sången som gör det, lyssna bara på dem. 
Men det var mäktigt att ha varit i The Royal Albert Hall och hört detta. 
Fick gåshud till flera av låtarna!:) 

The Straits at The Royal Albert Hall, Maj 22 2011. 

Har jobbat på sågen i dag, blir även jobb i morn. 
Jag ska försöka jobba och sapra så gått det går i vår och sommar, 
blir inte till att ha några onödiga utgifter till i höst. 
Har bestämt mig nu, blir praktik i Thailand 5v. 
Saknar Thailand så otroligt och detta blir ett bra tillfälle att åka tillbaka.
Kan inte bärga mig tills jag är där!   

Min favorit ö Phi Phi Iland


Bästa dykningen, Moskito Diving

Kan inte bärga mig att få ta på mig denna utrustning och se så här läcker ut;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar